Ändrade planer

Ändrde planer..
  • var ju nyss ute med dogsitterhunden, så har ennu inte hunnit göra ngn header..
  • åker till villan imorgon efter sommarjobbet, elr hinner vara hemma typ i 1 timme? som går åt att packa, rasta dogsitterhunden & göra några ärenden (låter som mammasgammelfastersfarmorsmamma, löngn)
  • så bloggar säkert via mobilen, som är väldigt trögt där ute vid villan, eftersom vi har så dålig sänning elr vadenuheter, så vet knappt om nätet funkar där, men får se.
  • så ordet header flyttas fram till någong nästa vecka, eftersom slutar ju sommarjobba imorgon (vart där i 5veckor) så e ju ledig i 2 veckor nu efter imorgon, och sen börjar skolan? elr?
min sommar har bar gått ut på att jobba typ? s: 1:a veckan var jag ''ledig'' gjorde typ inget? 2:a veckan var jag på läger. 3:e - tills nu har jag jobbat med allt från vedplockning till kocka kaffe åt karan och städa på ett företag. + mitt dogsitter ''jobb''. och nu har jagh bara 2 veckor ledigt före skolan börjar? som mamma planerar att spendera vid villan.   J A G   V Ä G R A R  !



mobilkvalité

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara min info?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0