uppdrag?

nu ska jag på mitt såkallade ''uppdrag''. egentligen e det inte ens rolit.. men man får ju cash så ett liitet léende på läpparna går man väl med när man går ut med grannens hund på rastning :) för en tid sedan före - under min bloggpaus var jag ju på ett dogsitterläger, och nu har jag min första ''dogsitterkund'' eftersom de är på resa. 'dregggel' man inte långt kvar tills vi åker till södern i höst :) men nu ut och leka husse med hunden. bild senare eftersom telefåån dog idag på sommarjobbet. och kameran e på villan (?) så får ni bild först imorgon på jycken!



mingollegriis får stå för bilden istället. nomonomonomonommnbgjk

Kommentarer
Postat av: belloon,

Gud vad nice! jag sitter och myser med min pojkvän. händer ikväll? har ni också ruskigt väder hos er?

2011-07-28 @ 20:55:05
URL: http://belloon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara min info?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0