sommarlov imorgon! (:

Äntligen kan man se statistiken igen! elr om man nu inte har gjort det ganska länge, men aa. for till monica efter skolan, cyklade hem typ 20:00? var hos sara & wilma, gjorde ett kort, och bara fjolla tyyöp. men nu ska jag ta min frida tidning och gå och tota. har inte sovd det bästa inatt, så blir en tidig natt inatt, hoppas ja. btw. åker till skolan imorgon, åker till kyrkan, kommer tillbaka till skolan, får betyg och åker hem, OCH HAR SOMMAREOV! naajz! Gonatt! btw. ganska många som besöker FAST man inte bloggar O; hoppas det blir bätter över sommarlovet nu c: alltså med bloggningen, har bara inte orkat den senaste tiden. Flumm! gonatt!



jag vill (behöver) till stan? NU D: elr snart. inte nu. men snart hoppas jag. elr inte idag. men kanske imorgon. om inte på måndag. haha måstaa baraa :D gonatt!

Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag svarar på kommentarer och tar det lugnt. Hur har din dag varit?

2011-06-03 @ 21:19:54
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara min info?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0