Ny Bloggheader?

Ny bloggheader?

  • Det är gratis!
  • du får bestämma ALLT själv! (och jag försöker så gott det går att göra som du vill ha den)
  • bara att kontakta mig via e-post, och jag försöker så gott det går!

såhäär gör du:

1. skriv ett mail till mig på hur du vill att den ska se ut.

i mailet ska blandannat detta stå:

•  Vem det är ifrån, namn + bloggadress.
• dina bilder som du vill ha i headern. (bifoga filer)
• hur du vill att den ska se ut.
• om du vill tex. ha ngn text i headern.
• var du vill ha bilden/bilderna.
• om du kan lägga in den själv.

Tips: ritar tex. på paint hur du vill ha den. underlättar lite för mig, så jag vet hur du vill ha den.

2. skicka ditt mail till [email protected]

3. kommentera i ett inlägg att du har skickat mig ett mail om header (annars kanske jag inte ser det eftersom [email protected] ← är bara en mail som hör till bloggen, så är inte inne på den så ofta).

4. jag försöker fixa den så snabbt jag kan.

OBS!

• jag gör headern i picasa 3.
• jag kan INTE klippa ut en bild. burkar oftast bara funka med gimp & photoshop, som jag inte fattar mig på ^^
• jag kommer visa dig headern före du får den, om du vill att jag ska ända på ngt.
• om du inte kan lägga in den själv så kan jag endera försöka föklara (som jag inte är så bra på) elr om du litar på mig att jag inte gör ngt annat än att lägga in headern på din blogg, och jag loggar ut! (du kan ju ändra lösenord efter isåfall) men det får du välja själv.

Lite olika headers, som är både gjorda till mig själv och vänner.



min, monica & sara's gamla bloggheader (bloggen finns inte längre)



headern på min fotoblogg (bloggen finns inte längre)



gammal bloggheader på denna blogg, tror jag?



gammal header på denna blogg



jeijas header (hppt://heartpieces.blogg.se)



header på fotonavjenny.blogg.se (bloggen finns inte längre)



Kommentarer
Postat av: HEALTHY APPLE - kul om kärlek

Jag har precis börjat den här nya bloggen! Bloggen handlar om allt som är tokigt med kärlek! :) Och i den här bloggen så kommer jag också låta läsarna att hjälpa till med att ge bra kärlek tips till de som frågar! Så fråga på nu om det är något du vill veta eller om det är något du vill dela med dig!



p.s super snygg blogg! :)

2011-06-13 @ 18:56:00
URL: http://healthyapple.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv.nästan allt iaf sj?:)

2011-06-13 @ 19:02:07
URL: http://elinskramar.blogg.se/
Postat av: julia

skulle du vilja vara snäll och rösta på min bild?



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/june/finalisterna-i-fototavling-rosta.html#comment

nummer 2, som tack till dig som röstar så länkar jag dig när tävlingen är över! Kram! ;)

2011-06-13 @ 19:02:35
URL: http://juuliaafoto.blogg.se/
Postat av: HEALTHY APPLE

sv, om det är något du undrar om så säg gärna till :) <3

2011-06-13 @ 19:10:56
URL: http://healthyapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara min info?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0