fototävling?

hemma nu, vimlade mest åpå i byn. e onormalt trött redan D: men men. typ sista vanliga dagens imorgon i lågstadiet? om ens det! ^^ btw. blev de ju ingen fotorunda. men kanskee gör det imorgon iställeeet, om jag inte hittar på ngt annat, khöhö, egentligen vet jag iaf en sak som jag ska göra men det får ni veta imorgon! btw 2. ska jag ha en fototäving? menar om ingen är med e det ju onödigt, + att kan ju inte precis skicka en systemkamera på posten, + att bor ju i Finland så redan tillräkligt dyrt att skicka ett ''brev'' med typ ett smycke elr ngt, men vad ser ni som ett bra fototävlingspris? (: för jag lägger ju inte liv och död på denna blogg, men någon slant kan man väl lägga till för att skicka ^^ btw 3. ska jag börja gå sova nu tror jag? elr orkar int. btw 4. bara för att ha en 4:a, khöhöhö :D



foto: jag | kamera: canon 450D + zoomobjektiv | motiv: fjäril

Kommentarer
Postat av: rebecka.blogg.se

vacker bild :)

2011-06-01 @ 11:23:02
URL: http://rebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara min info?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0