Välkommen till min blogg!

Hej igen! klara mig inte utan denna blogg.. ser de iaf ut som. så nu ska jag försöka ha den ett tag. till de som inte har hört elr sett om denna blogg förut så berättar jag lite kort om mig själv:

jag är en fotogalen chey på 13 vintrar som brinner för fotografering. annars lever jag bara livet och tar dagen som den kommer så e liite trög, men lev med det! på fritiden fotograferar jag och hänger med kompiisar, och zumba är en rolig grejj! i denna blogg ska ni få läsa & se foton som jag själv har tagit (för det mesta iaf) och om lite allt möjligt! så lev livet (iaf den stunden du läser denna blogg, för det gör jag!)



men nu ska jag fixa en header, och pilla & fixa bloggen lite, så hejjs svejjs banan fejjs! C;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara min info?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0